czwartek, 7 kwietnia 2016

Year in Photos

Moje konto na Picasa zawsze traktowałam raczej po macoszemu. Nie wrzucałam tam żadnych zdjęć, bo dodawały się same kiedy publikowałam je na blogu. Dzisiaj dopiero zaszła mi w środku jakaś leciutka przemiana i postanowiłam, że nie tylko zobaczę, co ja na tym koncie Picasowym mam, ale może nawet jakoś ten chaos uporządkuję.
Okazało się, że Picasa zrobiło filmik z muzyczką - trochę podobny do tych, którymi jakiś czas temu masowo spamował Facebook - podsumowujący cały mój rok 2014 w zdjęciach. Jestem autentycznie wzruszona i daję to tu, gdyż jest bardzo w temacie bloga. Nawet Pancerion się załapał.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łabędź niemy

Mam takie silne przeczucie, że pisałam już o łabędziach, ale mój blog upiera się, że nie. No to jak nie, to nie, piszę dzisiaj. Łabędzi ni...